2013. szeptember 22.

akármi.

Már a 3. héten is túl vagyunk, és fogjuk rá, hogy normalizálódtak a helyzetek. Amiről nem tudunk az nem fáj.. Szóval már tanulunk gőz erővel, vagy is tanítanak, aztán hozzáállás kérdése, hogy ki mennyire tanul. Én személy szerint próbálok élni és tanulni is egyszerre, néha kevés sikerrel. Az egyik a másik rovására megy, már most. De igyekszem koncentrálni.

Nos a 2. hétre egyáltalán nem emlékszem, talán azért, mert semmi jelentős nem történt. Ami említésre méltó talán az, hogy Szerdán már reggel a műhelybe kellett mennünk, ott voltunk fél 10-ig és utána mentünk vissza suliba. Múlthétvégén bőnyi búcsú is volt. Nálunk a búcsúk arról szólnak, hogy összegyűlik a rokonság valakinél, jókat eszünk, iszogatunk, beszélgetünk, elvagyunk. Régebben 3 körül kimentünk búcsúba még kisebbek voltunk addig 1-2 szülővel, aztán ahogy felnőttünk egyre kevesebben mentünk ki, vagy ki se mentünk. Ebben az évben banai búcsút nem is tartottunk, otthon se voltunk akkor. A bőnyi búcsúval is úgy volt, hogy nem megyünk ki, mert azért kinőttünk már belőle, de végül mégis kimentünk nagynénénkkel. Kimentünk Bendegúzzal, mert ő már pont annyi idős, hogy felülhet egy-két dologra. Fel kellett ülnöm vele a kisvasútra, ami eléggé érdekes volt, a beszállástól a kiszállásig, tekintve, hogy ruhába voltam, és magassarkú volt rajtam. De hát, egyszer élünk vagy mi, csináljunk magunkból hülyét, miért is ne. Csak egy fél falu lát, tök logikus.. Na mindegy. Hazafelé vettünk vattacukrot, aminek zöldnek kellett volna lennie, de semmilyen színe nem volt..

A 3. hét, már valamennyire dereng, bár szerintem, csak azért mert most lett vége.. A Hétfő csak úgy eltelt, a Kedd meg már rosszul kezdődött. Táblás nap. Hogy ez mit takar? Azt, hogy rajztáblával felszerelkezve megyek minden Kedden suliba. Szép az élet, dupla ábrázoló utolsó két órában, 1-től 3-ig. Mire kiértem Vidékibe, már hatezren voltak a buszmegállóba, és hab a tortán kis buszt küldtek. Amikor a 3.05-ös busz MINDIG heringjárat, csuklóson is. Normálisak?! Persze hogy nem.. Fel se fértünk elől, a sofőr a hátsó ajtót nyitotta ki, hogy ott felszálljunk, de hát ott se volt több hely. Mindegy felszálltunk valahogy, bár én elsőnek kikattantam, hogy én mégis, hogy a fenébe fogok felszállni a tömegbe A2-es rajztáblával? Művészet volt emberek, elhihetitek.. Valahogy haza értünk, bár a busz érdekes hangokat adott ki.. Szerdán ismét gyakorlat, csak beszélgettünk, de azért át kellett öltözni, hogy ne persze.. Órák után találkoztam egyik ismerősömmel, meg Viviéket zaklattam kicsit Honvédba. 4. 25-tel haza, halál.. Bár még mindig kevesebben vannak rajta, mint a 3.05-ön. A Csütörtök eltelt, főleg, hogy tudtuk a héten az utolsó nap. Pénteken nem volt sulim, tantestületi kirándulás volt. Fél 11-ig aludtam, aztán 13.45-tel bementem Győrbe találkozni Bognárral meg Árkádozni. Még mindig nincs bakancsom, mert amit kinéztem természetesen nem volt. Fantasztikus. Cityvel mentünk ki, vissza meg 14-essel, mert ingyenes volt a busz. Elviselném, ha mindig ingyenes lenne.. Kackac. Miután visszaértük belvárosba,  bementem Széchényi térre megnézni a céhes felvonulást, aztán sétálunk Barosson CujOékkal, még el nem kezdett esni az eső. Tegnap Vivivel találkoztam, meg Rékámmal. Ami nagyon meglepett, mert nem számítottam rá, de jó volt látni. Vivit fényképeztem, meg beszélgettünk egy csomó dologról.

Most pedig megyek és befejezem az ábrázoló házim..


Csóóók.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése