2013. szeptember 5.

A csodás káosz, avagy isten hozott 2013/2014-es tanév..

Imádott Szabadidőközpontunk bejárata felé ki kellene írni: Isten hozott a káoszbirodalmában, ahol Csütörtökön is Kedd van.. Hogy miről is beszélek? A Hildről és a tanévkezdésről. De inkább kezdeném a legelején a magyarázatot.. Mondjuk, Hétfő reggel. Tökéletesen 3 perccel az ébresztő előtt keltem, de azért megvártam még elkezd szólni Deniz. Hamar kész lettem, elindultunk busz megállóba, de már 25-kor a buszon ültünk és még nyomorogni se kellett felszálláskor. Just a bit favoritism. Kis buszt küldtek, így már a második buszmegállónál teli volt a busz, de azért még Győrig mindenhol megálltunk. Siettem be suliba tekintve, hogy késett a busz és normális helyet akartam, elsőnek alkudoznom kellett, hogy legyen helyem, de végül nem jött össze így nem azzal ülök akivel akartam. Csak 4 óránk volt, de sikeresen idegbeteg lettem már első nap, mint ahogy számítottam rá.. Végül 12.25-tel már jöttem haza. Érzékeny búcsút vettem az imádott busztól, -a 12.25-ös busz ugyanaz, mint a fél 8-as reggeli busz befelé-. Ugye tavaly minden héten kétszer-háromszor jártam azzal, a sofőr is jó fej és a busz is kényelmes.. Hát mint megtudtam napközben, csekély az esély arra, hogy nem lesz első órám. Helyette mindennap 7 órám lesz, ha rendesen megtudják csinálni végre az órarendünket, mivel így Csütörtökön még mindig nem tudom a végleges órarendem.. A fél osztálynak nincs könyve, és az egész iskolában fejetlenség van.. Ideiglenes órarendet kaptunk Keddre és Szerdára, ezek ismétlődnek most.. Egy álom ez az első hét, ennyire szar -már elnézést- évkezdésem sosem volt. Új csengetési rendünk is lesz, minden egész órában csengetnek be, és 45-kor ki, órák között 15 perc szünet lesz mindig, és később is fogunk végezni. A gyakorlati óráink reggel fél 8-kor fognak kezdődni, vagy még tovább leszünk bent délután gyakorlaton, mivel 60 PERCES szakmai órák lesznek. Fantasztikus nem? Nem tudom ki illetve kik voltak az a hihetetlenül okosak, de remélem egész nap csuklik a jó édes anyukájuk, mert mi bőszen emlegetjük őket.. Az egész új rendszer annyira lehetetlen, már most elegünk van. Káosz, keveredés, bonyodalmak.. Nem értem miért kellett ez az egész, még a végén túl egyszerű lenne az életünk.. Elvileg heti 2 fizikám lenne, holnap lesz a 4. a héten, földrajz tanárom még nincs, és a szakmai tanáraimról sem tudok szinte semmit, de azért heti 6 szakmai órám lesz állítólag. Komolyan, lassan lázadunk, vagy nem tudom.. Kedden azt reméltem, valami rend kialakul, de korán reggel mikor vártam a buszt, már akkor elszállt a halvány remény.. Ismét kis busz, egyik szempontból jó, mert kényelmesebb, mint a csuklós, de kisebb ezáltal akik az utolsónál szállnak fel azok már állnak.. Eddig még nem kellett állnom, de nem szeretném elkiabálni.. Én inkább már semmiben nem merek reménykedni a tanévet illetőleg. Készülök a legrosszabbakra, mert nincs igazság és úgy is rábaszunk -pardon, nem tudom finomabban kifejezni magam jelenleg-. Nap végén kaptuk meg a Szerdai ideiglenes órarendet, de csak úgy nagyjából. Tantárgyat nem tudtunk, csak azt, hogy kijön be hozzánk órákra. Napközben is változtak természetesen a dolgok, talán nem mondok hülyeséget, ha azt mondom óránként változtak.. Így lett új matektanárom egy nap alatt és ha jól tudom új informatika tanárom is.. Szerdán beérve Vidékibe beszélgettem Kocsissal, meg Gabikámmal, aztán irány suli. Első órában az osztályfőnök jött be, reméltük valamit tud mondani.. Valamit ami már biztos.. De nem, még mindig semmi sem biztos, de mondta, ha nem lesz nap végére órarend akkor ismétlődik a Kedd és a Szerda, mint írtam fent. Az utolsó óránk elmaradt, így bementem Bonival és Petrával az Alexandrába, aztán fél 2-vel haza. Hát természetesen nem lett nap végére végleges órarend, így ma Kedd volt, holnap pedig Szerda lesz nálunk, de már a mai órarend is módosult. Elsőbe elvileg angol lett volna, helyette a kémia tanár jött be, és 4. órában angolunk volt informatika helyett. Az utolsó óránk elmaradt ma, Bonival megkerestünk egy képkeretezőt egy kis utcában, ami hihetetlenül el van rejtve, aztán fél 2-vel haza jöttem, félholtként.. Hogy miért..? Mert, hogy még 'jobb' legyen nekünk, új a tesi tanárunk is. Halál emberek, komolyan mondom. Elkezdem ásni a sírom, év végére bele fekszem. Talán a katasztrófa a megfelelő szó az idei első hétre. Na pont ezért vártam vegyes érzelmekkel a tanévet, meg valami féle félelem is volt bennem.. Ez az egész bizonytalanság és káosz csak hergeli a népet, mindenki ki van akadva.. Csak azt hallottam Hétfőn nap végén, hogy 'úristen milyen lesz az órarend..' és hogy 'úristen milyen lesz ez az év..' Senki nem tud semmit biztosra, és ez a legnagyobb probléma..


Nagy kalappal mindenkinek, és hogy idézzek az Éhezők viadalából: Sose hagyjon el titeket a remény...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése