2013. augusztus 29.

Reggelt.

7.40
Ahhoz képest, hogy szinte hajnali számomra az időpont teljesen magamnál vagyok. Na jó, nem teljesen de jobban mint általában. Plusz, -nem mintha annyira plusz lenne-, de előbb is ébredtem fel -2 komoly perccel-, az előtt, hogy anyu jött volna ébreszteni. Igen anya kelt egyedül képtelen vagyok felkelni. Szóval ágyból ki, szekrény kitár, ruha vadászat. Ha már múlt este nem jött össze. Igazából, leegyszerűsítettem az egész szerelésem, mivel nem sok kiöltözni valót látok egy könyosztásban. Már nem mintha ki kellene öltözni, csak elsőnek valami csinosabbat gondoltam, hogy felveszek, aztán lett belőle kék póló, mellény, farmer kombó. Itt ülök az ebédlő asztalnál és szokásomtól eltérően reggelizek. Mai menü: reptetett pirítós*, hagymás vajkrémes-paprikás szalámis feltéttel, plusz a szokásos bögre kávém. Kávé nélkül nincs reggel. Azt hiszem az időjárás végre kibékült velem és képes hallgatni rám, ezer ágra süt a nap, pedig ezen a héten nagyon úgy látszott végig esni fog. 3 óra múlva indul a buszom, már felöltöztem, bár elsőnek úgy gondoltam pizsamában lemászok az emeletről, aztán majd úgy 1 óra múlva, ha felöltözök. De inkább nem. Már csak az a kérdés, hogy magassarkúba vagy tornacipőbe menjek. Hatalmas dilemma 1. A bal lábamon a tornacipő a jobbon a magassarkú. Hozom a formám. Hatalmas dilemma 2. Vigyem a gépet vagy ne? A nyáron, ez az utolsó lehetőségem, hogy bent fotózzak úgy, hogy nem vagyok dögfáradt és nem szakadok meg a táska alatt.. Bár 3 kemény fedeles könyvet is hozok haza, amik szakmaiak, de talán egyet, ha használunk az idei évben. Fantasztikus. Még van időm indulásig, addigra csak eldöntöm. A horoszkópom szerint megnyugodtam, nem mintha annyira nyugtalan lettem volna. Sőt, befejeztem azt hiszem a szenvedést is, köszönöm elég volt belőle egy időre. Jó reggelt én.. 

Delfin úszásoktatás a Sátorosban. Delfinekkel lehet úszni tanulni vagy a cég neve Delfin..? Hmm.. O.o

8.05
Hildes az újságban, szia Evelin. Mostanában az iskolákkal kapcsolatos cikkeket bújom, hátha valamit megtudok véletlenül.. Még mindig felemás cipőben mászkálok, illetve ülök az étkezőben. 10.10-kor indulás. Kivételesen azt hiszem ez a nap szerencsés lesz számomra, bár nem szeretném elkiabálni, mivel még szinte el sem kezdődött. Bár a homlokom közepéről azt a dudort szívesen kihagytam volna.. De hát semmi nem tökéletes. Hangulatilag elég jól állok jelenleg, csak negyed zombi vagyok. Teljes zombi majd csak 2.-ától leszek, a hajnali fél 6-kor kelést illetve. Ohh előre ujjongok. Na jó, döntöttem tornacipő, mivel 1 órát még várnom kell buszra, addig meg sétálgatni szándékozok, és nagy valószínűséggel letörne a lábam a magassarkúban. Plusz eldöntöttem a gépet is viszem és lapos talpon még mindig biztosabban állok.

8.15
Fél óra és megyek hajat vasalni. Azt hiszem már minden dilemmát megoldottam. Ja nem, még egy hátra van. Pulcsi, bőrdzseki, vagy farmerkabát vagy egyik se? Ezt még ráérek kitalálni 10-ig. Meg még sminkelnem is kell. Ez nem dilemma ez kijelentés. Amúgy nem viszem túlzásba a dolgokat..


* Reptetett pirítós: Kiugrott szó szerint a pirítóból, szerintem a pirító örült nekem. Kackac.




Csóóók.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése