2013. október 19.

I'm here again.

Nos, úgy érzem, ha kinézetet váltok ismételten, már illene is valamit írnom, mert nagyon elvagyok tűnve.. (A macska meg fel van mászva a fára..) Szóval lényeg a lényeg, írok. Most tényleg.. Eddig a napig az elmúlt hetekben gyártottam egy-két piszkozatot, de egyiket sem éreztem megosztandónak. Nem volt ott az a na igen ezt most közzé is teszem-érzés.. Nézegettem őket egy ideig, aztán törlés. De most.. Most már tényleg írok. Most már meg osztom, igaz nem sok mindent tudok írni.. Elszoktam attól, hogy a napjaimat leírjam, naplót se nagyon írok már. Semmi energiám. Alszom, felkelek, végig szenvedem a napot, rohanok buszra, hazaérek, tanulok, alszom.. Nagyjából ennyi.. 2 könyvet olvasok már hetek óta, máskor maximum 1 hét. Gondolkodni sincs erőm, őszintén szólva.. Nem is igazán emlékszem mi történt mostanában. Van amire emlékszem, de inkább nem szeretném le írni,  mert megoldódott, és úgy gondolom, hogy ne rágjuk magunkat a múlton. Az már rég elmúlt.. Van amit pedig MÉG nem szeretnék publikálni, mert még kérdéses.. Hú de titokzatos vagyok.. 

Van már bakancsom, egy jó ideje mondjuk, de hát nagyjából azóta nem írtam.. De a bakancs vásárlás sem úgy sikerült, ahogy én elképzeltem.. Én a naiv kinéztem magamnak neten, hétvégén már be is jutottam Árkádba barátnőmmel, még a kirakatban is volt, bemegyünk a boltba, háromszor minimum végig néztük a polcokat, harmadikra megtaláltam feketébe, de úgy nem volt bejövős.. Barátnőm kerített egy eladót, kimentünk a kirakathoz megmutatni, hogy melyik kéne, erre közli nincs raktáron se, hiány van belőle, menjünk vissza máskor. Hát persze, ilyen az én formám. De nem nyugodtam meg, hogy jó akkor majd vissza megyek, mert tudtam hónapok múlva megyek körülbelül megint Árkádba. Szóval úgy döntöttem megnézem máshol, hátha van hasonló, vagy ugyanolyan jó. Így következő héten bementem belvárosba a Baross Centerbe vagy hogy hívják-ba, és találtam egy nagyon jót, ráadásul olcsóbban. Imádom, úgy ahogy van. Nem szegecses, csak szolid barna, de nekem tökéletes. Olyan bakancsot kerestem, amit bármihez felvehetek. Ha csinosabban szeretnék öltözni vagy ha vagányabban akkor is passzoljon. Ráadásul egy csajon láttam eddig, így még azt se mondhatom, hogy tömeg hál isten.

Ami drága Szabadidő központunkat illeti, a helyzetek év eleje óta normalizálódtak. Bár ideje volt, így, hogy Október közepe van már. Igaz, mindennap agy halottan, lestrapálva érek haza. Köszönhetően a hetedik órai tesiknek, a munkavédelemnek és az egyik tantárgyaknak, amik leépítenek fizikailag és szellemileg. Néha úgy érzem, még egy óra és bumm szétrobban a fejem. Sok az információ, nehéz feldolgozni. Kac-kac. És persze, hogy ne legyen olyan szép az élet, így szünet előtt bejelentettek vagy 3 TZ-t minimum, 10-12 oldalakból. Jó, a következő hét pozitívuma, hogy Szerdán szét aludhatom a fejem, de addig még Hétfő 6. órában munkavédelem, Kedden 4.-be történelem doga. Ráadásul ünnepség előtt.. Csütörtökön semmi, bár 7 órám lesz, tesivel zárok és dupla angol. Péntek pedig irodalom témazáró. Ha ebben az évben nem jutok sírba, akkor soha..

sweet 16. imádtam torta. 
A mai napom földrengéssel indult. Nem hazudok, komolyan. Igaz, a család hülyének nézett, de aztán kiderült hogy nem képzelődtem és nem álmodtam. 9-kor megébredtem, halk moraj, és remegett velem az ágy, halottam ahogy a radiátor berezonál, ahogy a lépcsőház korlátja mozog. A család már a földszinten mászkált, így ők nem érezhették. Én is csak azért éreztem, mert az emeleten voltam ahol ugye nagyobb a kilengés, és egy helyben voltam, ráadásul az ágyam teljesen a falhoz van tolva, így tökéletesen éreztem. Direkt még az órámat is megnéztem, hogy pontosan megtudjam mondani mikor volt, mert előre tudtam nem hisznek nekem. Úgy voltam vele, hogy ha hisznek nekem, ha nem rákeresek neten, ott úgy is fent van ha tényleg volt. Végül is anyát hívta keresztanyu, hogy földrengés volt Bábolna mellett. Richter-skála szerinti 3,3 magnitúdójú. Úgy, hogy nem képzelődtem. Haha. Ma tartottuk a szülinapom. :3 Noémivel lelkiztünk, meg minden. És végre lett közös képünk is. Ideje volt már, úgy érzem. A tortám a szokásos, Fekete-erdő, és az elképzelésem is megvalósult a díszítéssel kapcsolatban. Keresztanyu megint alkotott. Imádtam, de mindenki más is. Már alig van belőle, nagyjából 4-5 szelet. Anya pörköltet főzött, bográcsban, zserbót, amerikai krémest sütött, a mamák pedig pogácsát és maszatost alias hat lapost. Igaz, csak Kedden töltöm be a 16-ot , de nem baj. Jövőhétvége is jó lesz, de arról majd akkor. ;)




xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése