2013. november 30.

Végérvényesen is beköszöntött a tél, legalább is ami a nulla fok alatti hőmérsékletet illeti. Egyre hidegebbek a reggelek, még több réteget kell magunkra venni, hogy ne fagyjunk össze.. A héten Hétfőtől Csütörtökig mínuszok voltak reggelente, délután meg maximum 4-5 fok, jó néha lehet több is. Pénteken már reggel volt 4-5 fok, amit én jóval melegebbnek éreztem, csak ne fújt volna a szél.. Délután nem igazán fáztam, de melegem sem volt téli kabátban. Tegnap kapcsolták fel a fényeket a belvárosban, de idén kihagytam. Igazából, nem sok kedvem volt bent maradni, de így visszagondolva azért kicsit bánom is. Na mindegy, majd bemegyek a héten körül nézni. Valakit berángatok magammal, vagy nem tudom.
A múlt hetem sem volt igazán esemény teli, de volt pár dolog. Kedden elmaradt az első órám így 7.20-szal mehettem be, fantasztikus volt 5.30 helyett 6.15-kor kelni. Ha Kedd akkor tábla. Valamilyen szerencse folytán volt helyem, és még ismerőssel is találkoztam. Máté volt buszon, vele beszélgettem kicsit. Említette hogy nem írok róla szóval most remélem boldog. ;) A nap végére kiderült, hogy feleslegesen cipeltem a táblát, mivel a Széchényi Egyetem építész hallgatóinak kiállítását néztük meg. Szerdán gyakorlattal indítottuk a napot, vizsga. Pillért kellett építenünk. Pénteken mindenki örömére elmaradt a 7. óránk, így már 3-ra itthon voltam. A jövőhét egy részről jól kezdődik másikról nem. Elsőnek is elmarad az első órám, de így tesivel kezdhetek 2. órában, 3.-ban nyelvtan TZ, aztán fizikából kikapom a javító dolgozatom, ami nem lett valami fényes úgy érzem.. Na mindegy, majd kiderül. Kedden felelek angolból és megint vihetem a táblát.. Szerdán már a másik gyakorlati oktatóm lesz, mert csere lesz, sajnos. Már csak elméletben fogunk dolgozni, és dísznek hordjuk a munkás ruhát..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése