2013. december 25.

December Photo Challenge from the 16th to 24th day

DPC - 16. day: Cuddle Buddy
Nincs számomra senki aki ilyen jelentőséggel bírna, mint amit ez a kifejezés takar.

DPC - 17. day: Hair
Már láthattátok párszor a hajamat. Nem is tudok róla mit írni, az előző bejegyzésben már kicsit előre szaladtam és írtam róla. Azért egy képet beteszek ide. [:D]  Az első kép novemberi, a második pedig 1 hetes. Talán látható a különbség.
DPC - 18. day: Favourite Place
Nem sok kedvenc helyem van, de ha már meg kell egy helyet neveznem akkor az Fertőrákos. A kép október végén készült mikor utoljára ott voltunk látogatóba. Imádom annyira nyugodt és szép hely.

DPC - 19. day: Winter Drink
Forralt bor, kakaó, forrócsoki, ritkábban tea, de abból is a nagyon édes-nagyon savanyú. Nincs is jobb ezeknél szerintem.

A lentebbi kihívásokat összecserélgettem, mert nálunk 20.-án még nincs Karácsonyfa, és jelenleg nem találom a tavalyi fánkról készült képeket..

DPC - 20. day: Something Sweet
Ha tél akkor Karácsony és ha Karácsony akkor mézeskalács és bejgli, na meg zserbó. Idén is süti gyár van nálunk már két hetente hétvégente. Előző hétvégén anya sütött mézeskalácsot, mézes puszedlit, linzert és sajtos rudat. A díszítésben én segédkeztem. :3 Szombaton pedig bejglit sütött, de nem egy-két rudat, hanem 7-et.. Imádjuk a bejglit. Még tervben van a zserbó és a kuktatekintete alias kinte-kunta vagyis méteres kalács. Hívd ahogy akarod. Keresztanyu süt Feketeerdő-tortát, mama pedig süt hatlapost. Süti mérgezésben fogok elhalálozni Karácsony alkalmából. A képen látható mézesek nagy részét én díszítettem. ^^

DPC - 21. day: Red and Green
Nem igazán tudtam mit kitalálni ehhez a kihíváshoz.. Nálam valahogy nem annyira bejövős ez a színösszeállítás. Jó, persze karácsonyfán tetszik, mert szép, de mondjuk én egy kis aranyat is beleképzelek akkor. Szóval ide nem lett kép, bocsi.

DPC - 22. day: Baby Picture
Én körülbelül 1 évesen.




DPC - 23. day: Christmas Tree


Idén modernre vettük a figurát a díszítésben. Az adventi koszorúnk fekete-ezüst, a díszítés hozzáillően ezüst-sötét barna. A fán inkább az ezüst dominál, de egy-két sötétbarna masni is van rajta. Biztos azt hiszitek komor és olyan 'halottas' de egyáltalán nem. Ezt a képen is láthatjátok. Én személy szerint folyton gyönyörködnék benne olyan szép.












DPC - 24. day:  Outfit Of The Day [OOTD]
Nem sok kedvem volt a kiöltözéshez, így megoldottam egy sweater-jeans kombinációval. Kicsit karácsonyibb lett az outfit a vörös nadrág és a bronz nyaklánc miatt. Igazából, már láthattátok a pulóvert és a nyakláncot, a 15.-ei bejegyzésben, csak fekete-fehérben. Szóval, most színesben is csodálhattok. Kac-kac.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése