2013. december 30.

Elmaradásom

DPC - 26. day - Favorite present
Nincs úgy kimondottan kedvenc ajándékom, mindegyiknek örültem. :) Talán az a ruha amit már mutattam valamelyik régebbi bejegyzésben amit az Árkádban vettem kb 2 hete. Azt nagyon imádom.
DPC - 27. day - View outside
Azt terveztem, hogy ha lesz hó csinálok képet, de nincs így kép sincs. Bocsi. Jelenleg 6-7° C körül van a hőmérséklet, fúj a szél, ami apu elmondása szerint hideg. Én ma még nem voltam kint, de nincs is kedvem fagyoskodni.  Szürke felhők az égen, a nap már nem látszik, lassan megy is le.. Nem szeretem a telet nagyon nem. Hideg van, jó jelenleg hűvös. És szürke felhők vannak mindig.. Mondjuk, az idei tél még mindig legelviselhetőbb szerintem.
DPC - 28. day - Place you'd like to visit
Sok helyre szívesen elmennék igazából. Párizs, New York, London az álmaim között szerepel, de tekintve, hogy tisztában vagyok az anyagi helyzetemmel ezek csak álmok. Viszont egy elérhető álom talán Ipolytarnóc számomra. Már jó ideje tervezem hogy eljussunk oda a családdal, talán egyik nyáron végre sikerül.
DPC - 29. day - Collage of 2013


DPC - 30. day - Favorite memory 
Nincsenek úgy kimondottan kedvenc emlékeim sem, bár most bele gondolva 3 évvel ezelőtti nyáron nagybátyám esküvője egy nagyon jó emlék számomra. Talán ez a kedvencem. Imádtam azt a 4 napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése