2014. március 8.

Beígért

Tavasz van. Félve és halkan, de kijelentem. Nem szeretnék kijelentést tenni úgy, hogy még nem múlt el Március 15.-e, de nem fogok addig várni. Nem hagyhattam ki, mert ezt máig emlegetik az emberek.. Apa is azt mondta, majd akkor lesz tavasz ha Március 15.-én nem lesz hóvihar.. Jelenleg az időjárás határozottan tavaszi, ami számomra üdítő. A lusta reggelek valahogy egyre pörgősebbek és sokkal több kedvem van élni is. A napsugarak reggelente küzdenek még a tél hidegjével, de az idő délutánra már jelentősen melegebbé válik. Szeretem a tavaszt, minden felébred és megújul. Elkezd minden színesedni és ettől sokkal jobb kedvem lesz. Minden sokkal világosabb és élénkebb. Még a dolgokhoz való hozzáállásom is változik, valahogy optimistábbá válok. Ebből adódóan az elmúlt hetet is könnyedebben vettem, bár igaz, nem is volt olyan megerőltető. Nem mondom azt, hogy a jövő hét is nehéz lesz, mert ha a hétfői fizikákat túlélem és sikerül a matek dolgozatom is akkor már nem sok stresszelni való lesz a héten. Csak még egy szerdai szódolgozat áll az utamban, hurrá.
Múlthéten Hétfőn érkezett a trainee Észak-Írországból. Egy héten 3 órán van velünk a heti 5-ből, és még 5 hétig lesz itt. Én imádom, mert többségében értem amit mond, így rájöttem arra is, hogy nem vagyok reménytelen eset angolból. Lehet mégis sikerülni fog az a bizonyos nyelvvizsga.. Jó, hogy addig van még egy évem.
Pénteken Bonival Árkádolni mentünk. Ő ajándékokat venni én pedig mi mást mint cipőt venni. Sajnos, amit kinéztem magamnak természetesen nem volt mert miért is lett volna.. Hiszen ez mindig így van, ha valamibe bele szerelmesedek.. Szerintem ezt is be kellene venni a Murphy-törvények közé, ha még nincs köztük.. 'Ha valamit kinézel magadnak, teljesen biztos, hogy mire lesz pénzed rá nem lesz a boltban..' Így magassarkú helyett, egy Era hasonmással tértem haza. Ami első látásra szerelemnek ígérkezett, mert igaz, hogy kétszer minimum elviharzottam mellette miközben kutattam a magassarkúm után, de miután feladtam a keresést és alaposan körülnézve majd kibökte a szemem rögtön hatalmas betűkkel elkezdett a szemem előtt villogni, hogy NEKEM EZ KELL! Már vagy 2 éve egy Vans Erara áhítozok, de sajnos az ára számomra csillagászati, ezért mikor megláttam ezt rögtön meg kellett vennem. Nagyon bántam volna, ha ott hagyom..



xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése