2014. április 11.

Életjel

Ha valaki megkérdezné tőlem mit csináltam az elmúlt hetekben, egy szóval elintézném : Semmit. Még a dolgozatok miatt sem vagyok kiakadva, igaz a héten nagyjából mindenből beígérték szünet utánra a témazárókat. Ma ECDL vizsgám volt, amitől előzőleg féltem, de ma már csak a szokásos vizsga előtti idegességet éreztem. Úgyhogy azt hiszem sikerült, de ez majd csak 2 hét múlva derül csak ki addig izgulhatok.. A vizsgától való félelmemre rátett egy lapáttal, hogy a vizsga tegnap este a gépem bedobta a törölközőt. Szívesen bele állítottam volna a baltát, vagy kidobtam volna az ablakon.. Még mindig nem jó. Bekapcsolom, betölti az Asztalt aztán ahogy töltené be a többi dolgot lefagy minden. Nem mozog az egér, nem reagál semmire a gép. Próbáltam a csökkentett módos indítást, de nagyjából 1 perc alatt kellene elindítanom, F8, felmenni a nyilakkal és kiválasztani a csökkentett módos indítást. Nos, legmesszebb odáig jutottam, hogy rátaláltam a csökkentett módos indításra, de már rá menni nem tudtam. Lefagyott, megbénult. Lövésem sincs mit kellene csinálni vele ráadásul rajta van egy csomó képem, amit még nem tudtam kiírni.. Úgyhogy még ez miatt is ideges vagyok. Biztos kifogok kattanni, ha eltűnnek. Egyenesen őrjöngeni fogok. Legszívesebben vennék egy laptopot, de nincs rá pénzem. Az új telefonomra félre tett pénzem most meg rámegy a gép javítására. Szóval minden király csak ingerült vagyok.
Most már biztos, keresnem kell munkát a nyárra, úgyhogy igazán szép nyaram lesz, mivel a közösségi szolgálat körülbelül 1,5-2 hét, a nyári gyakorlat is 2 hét és még a diákmunka körülbelül 4 hét, ha összejön.
Ma elbúcsúztunk a traineenktől. Az első hetekben még vegyes érzésekkel fogadtam, de így a végére megszerettem. Nagyon aranyos volt, kaptunk tőle édességet és képet is csináltunk vele. Igaz a csoport nagy része hiányzott, mert versenyen voltak, de így is jó volt az óra. A verseny miatt igazából semmit nem csináltunk ma, ráadásul osztályfőnökünk sem volt. Ez a hét viszonylag nyugis volt igaz, semmit nem csináltunk, de számomra ez most a jó értelemben vett nyugalom és semmi volt. Már csak egy kiadós alvásra vágyom, nagyjából 10-12 órára..


xoxo. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése