2011. november 24.

'...heart..still...

lassan puzzle...'




Ismerem önmagamat és nem vagyok magammal elfogult.. tudom hogy befolyásolható vagyok, hogy túlságosan merek szeretni, hogy néha nem úgy viselkedem ahogy kéne, nem vagyok ártatlan, gonosz vagyok és néha utálatos.. Képtelen vagyok rögtön dönteni valamiben.. nagyon fontos döntésekben pedig egyszerűen elveszem.. Talán túl hamar képes vagyok valakiben megbízni.. és könnyen kijátszanak.. néha ostobább vagyok mint gondolnád.. Egyszerűen képtelen vagyok lemondani valamiről/valakiről csak úgy.. még ha tudom hogy nem lesz az enyém, soha.. Ilyen vagyok valaki így szeret, valaki meg sehogyan sem.. Lehet utálni, lehet gyűlölni én is ember vagyok, még ha néha jobban szeretném ha nem léteznék.. Egyszerűen kinyílna alattam egy csapóajtó és eltűnnék.. Néha kíváncsi lennék ki akarna utánam jönni hogy megkeressen..  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése