2012. június 29.

Nyek, végre.

Végre teljes mértékben Hild NYEK-es vagyok. ^^ Ma volt a beiratkozás. Végre találkoztam normálisabban az osztálytársaimmal, de igazából csak a 'rajok' érdekeltek nagyon.. :'D Bugi, Glóri, Feri, Vivi. (Y) Na jó, mindenki érdekelt volna, de annyi ember volt ott, szóval inkább nem kezdtem kérdezgetni, hogy 'Hé te 9.as leszel?' Az a hír járja, hogy egy férfi lesz az osztályfőnökünk aki 20-25 év körül van.. Nos, egyetlen ilyen ember van a Hildbe, az pedig a Hege. Testnevelés tanár, tesómat is tanítja. Plusz, nagyon hasonlít nagybátyámra. O.o Vicces, de jó is lesz, ha Ő lesz. 11. 30cal jöttünk haza, megdöglöttem igazából olyan meleg volt. Istenem, szeptembertől milyen jó lesz mindennap buszozni.. Várom.  
Süti nem tudott el lógni gyakorlatról, ezért nem tudtunk találkozni. Elsőnek azt hittem elfelejtette, aztán kiderült, hogy a töltésen vannak vesszőt vágni.. Szegényem. :s 
Most már azt hiszem rendbe jön a barátságunk, végre..
Bátyus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése