2012. augusztus 21.

Higgy.. vagy ne.

Nem semmi milyen gyorsan elrepült ez a nyolcvan akár hány nap.. Vegyes érzelmek, júniusban már a szeptemberért sírtam, most meg úgy vagyok, ne legyen soha augusztus utolsó napja.. Jobb volt a nyaram idén mint tavaly, igaz még mindig sokat unatkoztam, de mégis kevesebbet. Többet tudtam lenni a barátaimmal, de nem eleget.. Változtak a dolgok az biztos, a nyár alatt megtanultam a legkisebb dolgoknak is örülni, egy apró gesztus is sokat jelentett, és azt is megtanultam, milyen mikor egy olyan valakit ismersz meg aki sokkal másabb, mint azok akiket eddig ismersz. Csalódtam, néha kellemesen, néha nagyot. Tudom már, hogy ki áll mellettem ha baj van, és ki az aki nem. Voltam szomorú, elkeseredett, de jártam a felhők között is. Hatalmas hajnalokba nyúló beszélgetéseket is tartottam, Rékával a sátorban, vagy Noémivel a nappaliban ülve. Volt, hogy valakit túlságosan szerettem, aztán meg ellöktem magamtól, de az én hibám. Tanultam belőle. Nem jött el, nem talált meg az a bizonyos 'nyári szerelem'.. Rám nem, másra igen, de én kitartok, és küzdök. Még ha mindenki el hagy, akkor is. Hiszem, hogy helyem van itt, ahol vagyok. Néha menekülni akartam, bezárkóztam. Esténként a zene ritmusára aludtam, és a fantáziámat kikapcsoltam. Rájöttem, sokkal egyszerűbb, ha a pozitív dolgokat nézzük, bármennyire is nehéz. Nem vagyok tökéletes, és ezzel tisztába vagyok, ez néha lerántott, de olyankor volt ki segítsen.. Egy ismerősöm azt mondta egyszer amikor egy gyenge pillanatomban szenvedtem neki: 'Olyannak fogadjanak el amilyen vagy, ne olyannak amilyen lehetsz.' Ekkor épp azon őrlődtem, hogy mit rontok el, és mi velem a baj.. Szerinte: 'Semmit.. az a hibás, aki nem vesz észre..'  Segített, és hálás vagyok neki.
Tudom, hogy sokszor nem áll mellém senki, és ilyenkor magamtól kell felállnom és küzdenem. Ezt meg tanultam, az elmúlt hónapokban. Mint említettem tegnap, megtanultam néhány dolgot gondolkozás nélkül lesz*rni. Semmi értelme, hülyeségeken felhúznom magam. Sok dolgot megtanultam, és még annyi minden áll előttem amit át kell élnem és okulni belőle..
Ez az én életem. 
Nem tökéletes, de az enyém. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése