2012. december 22.

Christmas

Gondolom, mindenki tudja Hétfőn Szenteste, Kedden és Szerdán Karácsony. Igazából, nem vagyok izgatott és nem érzem még azt a Karácsony-érzést sem. Minden olyan mintha átlagos napok lennének, egészen holnap estig amikor apuék behozzák a Karácsonyfát és elkezdjük díszíteni. Hétfő reggelre, jön a Jézuska akinek titkát még kíváncsi kiskorunkban sem sikerült kiderítenünk, így örök rejtély.. Egyik éven nővéremmel elhatároztuk meglessük még is hogy kerülnek a fa alá az ajándékaink.. Elhatároztuk éjjel felkelünk és leköltözünk szépen csendben a lépcső fordulóba. Kicsit késve keltünk, de még nem voltak ott az ajándékaink. Hát akkor hajrá, leskelődjünk. Kicsik voltunk még és roppantul kíváncsiak, na meg fáradtak. Sikeresen bealudtunk és anyu ébresztett fel minket reggel 8 körül, amikor jött le a szobájukból. Felriadva az első gondolatunk az volt, hogy megnézzük a fát, hát nem ott voltak az ajándékaink?! Teljesen elálltuk az utat a fordulóban, nem értettük, ha anyuék rakják oda az ajándékainkat hogyan másztak át rajtunk.. Ez volt az első és utolsó próbálkozásunk a Jézuska kilesésére, inkább hagytuk hadd maradjon meg titoknak. A lényeg az ajándék volt akkor még. Mostanra nincs olyan nagy jelentőségük számomra az ajándékoknak. Persze, jó ha kap az ember, mert jó érzés kapni, és adni, de inkább a család és a szeretet ami számít. Néhány éve a család együtt vacsorázik Szenteste. Nagyon szeretem, jól elbeszélgetünk, nevetünk sokat, és együtt vagyunk.  Ráadásul egy csomó finom kaja. Rántott hal és gomba, baconös hús, saláta, és egyéb finomságok. :3 Süteményeket tekintve, bejgli, zserbó, sajtosrúd, barackmag, túrós-csokis süti. A jó kedvet biztosítja a welcome drink (pálinka) és az egyéb innivalók, persze mértékkel. (De ki is az a mérték? :D) Viccet félretéve, tényleg egy újabb nagyszerű szenteste ígérkezik ebben az évben. Remélem mindenkinek ilyen jó estéje lesz, mint nekem. :)    
Szerdán ajándékozást tartottunk az osztályban. Kedves padtársamtól, B.Vivitől kaptam egy körömlakkot, még mástól aki engem húzott attól sok csokit, ráadásul Marsot is kaptam amit imádok. Örültem, hogy nem valami felesleges kacattal leptek meg.. Szerintem, az első évben ez az ajándékozás dolog még nem igazán jó ötlet, hisz alig ismerjük egymást..
Tegnap próbáltam művészkedni kicsit, 'karácsonyi' körmöt festettem. Eredetileg karácsonyfát akartam csak sikeresen letörtem az egyik körmöm még a múlthéten, a többi meg úgy gondolta, hogy ha már egy letört akkor a többi meg betörik.. Szóval most elég kicsik a körmeim, így nem lett karácsonyfa egyiken sem. Kipróbáltam a nem rég beszerzett arany színű repedezős körömlakkot, zöld-piros alappal. Nem lett rossz szerintem.

   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése