2013. február 9.

Give me something to believe in..

Legjobb, amit tehetsz, hogy keresel egy olyan embert,
aki pont olyannak szeret amilyen vagy. Jókedvűen,
rosszkedvűen, szépen, csúnyán, csinosan akárhogy. 
Keresd meg azt, aki elhiszi, hogy a nap is érted kel fel.


Arról van szó kérem szépen hogy a héten zajlott az élet.. Nem nagyon, de pont jó ütemben. Hétfőn kapásból nem volt első órám aminek rohadtul örültem, de volt tesim 7.-be meg 8. feléig.. Tanár úr elengedett, hogy elérjem a buszom. De meg voltam halva mire elértem a buszt és elindultunk.. Kedden volt elsőm, reggel össze is futottam Kikivel szokásos helyen. Szerdán megint nem volt elsőm, nagyon díjazom, mikor egy héten háromszor nincs első órám. Ha jól rémlik reggel esett a hó, mire haza értünk meg sütött a nap.. De ez lehet Csütörtökön volt. Mióta nem írtam napi összefoglalókat, kicsit összefolynak a napok. Arra világosan emlékszem, hogy Szerdán délután sétáltunk CsGvel meg volt fényképezés, Csütörtökön meg Bognárral jöttem haza 3.05-tel, elengedett minket a tesi tanárunk. Reggel 7.20-on Balázzsal meg Lacikával beszélgettem. Pénteken csak 5 órám volt, órák után beültünk Mekizni, kettőig elvoltunk. Utána Bognárékat kikísértem Vidékibe, aztán vissza akartam menni belvárosba, de szembe jött a tesóm így kitaláltam elkísérem félútig a Szentgyörgyihez, de közben meg összetalálkoztam Gergővel, vele elindultam Árkádba gyalog (!xd), épp hogy elindultunk CsG hívott, találkoztam vele szökőnél. Vidékiben találkoztunk Noémivel, 3.05-tel jöttem haza, ahhoz képest későn, hogy 12.20-kor végeztem Hildbe. Nem volt rossz hét, az elviselhető kategóriába tartozik, jó pillanatokkal. Tegnap este még körmöt festettem éjjel. Nem is én lennék, ha nem.. Hát persze, hogy reggelre szét barmolódott a félig megszáradt körmöm.. Festhettem újra. Reggel (délben) nagyszerűnek aligha nevezhető élményben volt részem imádott sógorom által. Rám hozta a frászt, legszívesebben megvertem volna, mikor felébresztett. Kapd be Kevin ! Legalább most nem ugrott rám.. xd Csak arra keltem, hogy valaki néz, kicsit sem kerülgetett a frász. XD -.-
Imádtam...




akkor is.
kurvafélszív..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése