2013. február 14.

Sziacsá hajtás..

Ezen a modulon is túl vagyok végre. I hate Excel..
Szurkolni, hogy át is menjek! :3




Amúgy szépen meg úsztam egy angol felelést a mai nap, nagyon rá voltam parázva.. Hétfőn felelek Bognárral belőle. Szorítani ! Szóval egész hétvégén uchit'sa. Mondjuk, ez tényleg nem állapot, hogy az utóbbi időben elkanászodtam.. (mi ez a szóhasználat?!) Magyarból röpdolgozatot írtam Hétfőn, hát persze, hogy pont nem tanultam rá.. Holnap meg történelem felelés, talán most megúszok egy felelést. Halál ez a hét ._.

Van Írünk. :d  Már mint trainee vagy is Justin. Szimpatikus és jól érthető amit mond. Már amikor megértem, hogy még is mit akar.. :s 6 hétig lesz itt és tanít. Érdekes volt az első óra vele, de a kudarcok ellenére nem adom fel. ;)
Jó lesz, ha összeszedem magam..
Változás kell, de nagyon. Mindenben. 


Még egy tesi, amin orvosi vizsgálat..  Ohh no !










Distance sucks i need you here with me.. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése