2013. február 1.

Terrible..

Sajnálom, mostanában nem vagyok valami aktív.. Próbálkozok összefüggő szövegeket alkotni és nem össze-vissza ugrálni a témák között, csak most valahogy úgy érzem teljesen ki vagyok merülve. Mentálisan. Egész héten zsong a fejem, szétszórt vagyok, és hihetetlenül fáradt. Általában délután 3-tól este 10-ig tanulok, házit írok, de néha még így sem végzek teljesen.. Most nagyon összejönnek a dolgok.. Túl sok(k).. Vannak pillanataim, amikor minden apró hülyeségen felhúzom magam, néha bőgni tudnék, néha meg szeretetmánia tör rám, vagy épp a hülyeség.. xd Igazából az egész héten az órákat túl élni volt a legnehezebb. A szünetek, a délutánok amiket még bent töltöttem Győrben, a buszozások jók voltak. Az utolsó pár napban már tavasz érzésem volt, és ez egy kis boldogsággal töltött el. Valahogy antiszocializálódom télen a hideg miatt.. Hétvégén még Hétfőt akartam, de most visszagondolva semmi értelme nem volt a hétnek..Kész vagyok teljesen, holnap még írhatok 4 oldalt angolból, aztán tanuljam is meg mind a 16 tételt, egyenként 'csupán' egy-egy oldal.. Csak túl élem valahogy. Végülis, a remény hal meg utoljára.. :D
De ha most ez van, én jövőre meg fogok halni. O.o

Hát igen, a középsulis élet egyáltalán nem felhőtlen, mint ahogyan néhányan elképzelik.. Majd pofára esnek úgy is.

Na majd jelentkezem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése