2013. január 28.

Ilyen is kell.. :)

'Fura hajnal, koszos nappal, ködös éjjel. Egyszer véget ér.
Hideg arccal, mint egy angyal fel az égbe talán elkísér.

Hogyha menni kell..' 

Anyu néha megállapítja, hogy grafomániások vagyunk. Hát nem tudok neki ellent mondani. A tesóm az a 'költői' én meg csak írok ahogy jön.. Inkább hosszabb szövegeket a saját dolgaimról, rímek nélkül. Az igazságot, kicsit burkoltabban. Az írás nekem sokat jelent, ezzel valahogy könnyebben kitudom magam fejezni néha. Általában, ha valami problémám adódik, vagy gondom azt mindig kiírom magamból. Sokkal egyszerűbben megtudom emészteni a dolgokat, és át tudom gondolni. Van jó néhány naplóm/füzetem/noteszom teli írva, és még mindig nem untam meg. Mint az olvasás, abba sem tudok beleunni, és jó néhány könyvet úgy mond 'elfogyasztottam' már.. :) Nem minden megnyilvánulásomat teszem itt közzé, csak ha valami nagyon kikívánkozik belőlem és akkor sem ragozom túl, mint észrevehető. De ez sem volt mindig így ! Nagyjából két éve még eléggé nyilvánvaló utalásokkal működtettem a blogot, amit valljuk be, jól megszívtam. De tanultam belőle, jobban kezelem már a dolgokat. Az írás arra is jó, hogy megőrzi az emlékeket. Néha-néha vissza olvasok pár bejegyzést, és meglepődöm, hogy akkor még ha az például egy éve is volt, teljesen máshogy álltam hozzá néhány dologhoz, mint most. Néhány ember hiányzik is, de lehetséges, hogy okkal nincsenek benn a jelenembe, bár a jövőmbe még bent lehetnek..
Az utóbbi időben volt minden. Voltam minden boldog, szomorú, kiégett, üres, hiperaktív, szerencsés, szerencsétlen, sajnálkozó, nagyképű, nemtörődöm, felelőtlen, gonosz, szívtelen, vak, embertelen, hazug, önző, követelőző és még sok más. De nem bántam meg semmit. Boldog voltam, hisz minden úgy látszott rendbe fog jönni. De ugyan már! Nem is értem hogy képzeltem ilyet.. Nem hiszek semmiben sem, néha senkiben sem.. Csak élni szeretnék. Elegem van a sok sötétségből, a hazugságokból, az emberek nem törődöm viselkedéséből, hogy mindenkinek csak saját maga számít, hogy mindenki megváltozik és a többi. Nem érdekel. Nem akarok szomorú lenni, nem akarok még többet bőgni az emberek miatt. Néha azt érzem nem is itt kellene lennem. Nem akarok üres lenni, nem akarok aggódni, nem akarok szívtelen lenni többször. Én csak boldog szeretnék lenni ameddig tehetem..



[felül: Majka-Ha menni kell]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése