2013. december 3.

Mert ígértem, hogy bepótolom

DPC - 2. day
Ha jól fordítottam és értelmeztem a feladatot, akkor a mai -azaz tegnapi- feladat a visszaemlékezés. Egy óvodáskori képet választottam. A kép 12 éve készült, Réka szülinapján, az óvodában. Ebből kikövetkeztethető, hogy én vagyok az, aki épp puszit ad Rékának. Azóta is imádom. ^^
Régi szép idők..



DPC - 3. day
Úgy tűnik nálam ez a két nap kicsit összefügg. Pedig nem direkt ezt a képet választottam a visszaemlékezéshez, csak megláttam és tudtam hogy ezt teszem fel. Nem is figyeltem, hogy mi a mai feladat. Igazából azt mondják néhol hogy csak egy 'legjobb barátod' lehet.. De mi van akkor ha nekem 3 van? Szerintem semmi. Mert lehet hogy hárman vannak de ők igaziak. :) Persze, mellettük is vannak mások akiket itt meg fogok említeni, de a napi feladat a legjobb barát címet kapta, így most főleg róluk lesz szó. Nem fontossági sorrendben írok, ezt jelezném, a félreértések elkerülése érdekében!
Rékám, ott a messzeségben. 12 éve ismerem és imádom, és még ha csak ritkán is látom, de akkor is tudom, hogy ott van nekem ha kell. Tökmindegy, hogy épp visongva mesélek neki valami nagyon jót, vagy épp letargiába merültem. Ott van, meghallgat és segít ha baj van. 
Lacika. Sokak szerint nincs barátság fiú és lány között. Na én nekik nem hiszek. Én igen is szilárdan állítom, hogy van! De még milyen jó barátság! 2 éve ismerem már, és imádom a hülye fejét. [:D] Sokszor akasztjuk ki egymást, vagy épp összeveszünk valamin, de a végén úgy is kibékülünk bármin is kapunk össze. 
Vivi. 2 éve interneten keresztül barátkoztunk össze, nem érdekes, hogy a szomszéd faluba lakik. Miután már tök jóba voltunk utána nem tudom hány hónappal találkoztunk csak, de akkor is olyan volt mintha minimum 1 éve ismerném. Imádom azóta is. 
Még megemlíteném Balázst, Gabikát és Zsuzskát. Ők is jó barátaim, és őket is imádom nagyon. ^^
Kép csak Rékáról és Viviről van. Nem tudom miért.. :o



xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése