2013. december 2.

Don't have enough time...

Nos, jól kezdem ezt a kihívás izét, a mai napra még nem sikerült semmit összehoznom, de holnap pótolom ígérem. Csak nem sok időm volt a mai nap, mert ha valamire szorítok időt akkor másra nem lesz. Ma úgy gondoltam kicsit kikapcsolódom és fotózom. A mai nap célja a a Radó-sziget és a Káptalan-domb volt. Csend, napsütés, és csak egy-két ember volt a közelben. Mikor kiértem a sziget végébe olyan volt mintha minden elcsendesült volna, csak a vizet és a szelet hallottam a közelben. Igaz, hogy a város közepén voltam, de olyan volt, mintha valami búra venne körül és letompítaná a város zaját.. Kicsit gondolkodtam is, de valahogy nem volt energiám a múlton rágódni. Úgy sem fog már többször megtörténni. Inkább próbáltam kikapcsolni. Túl sok minden volt a fejemben és totális káosz.. Visszafelé sétálva pedig már a jövőt tervezgettem, bár csak finoman. Többet nem szeretnék előre túlgondolni mindent.. Abból eddig semmi jó nem sült ki. Nem akarom újra és újra ugyanazokat a hibákat elkövetni. Sok minden kavargott a fejemben a délután folyamán, próbáltam döntéseket hozni és egy-két dolgot a helyére tenni hátha nem lesz akkora káosz a fejemben.. Kisebb-nagyobb sikerrel sikerült egy-két dolgot helyre tenni és rávenni magam, hogy ne képzeljek be hátsó szándékokat és plusz jelentést a dolgok mögé..
A mai elmélkedős órám az angol tanulás rovására ment, jellemző az utolsó pillanatra hagyok mindent.. Hát persze hogy úgy érzem semmit nem tudok és hatalmas karóra számítok.. Hatalmas meglepetés lesz egy jó jegy. Kikaptam a fizika javítóm a mai nap, kettes. Csókolom. Még javítanom kell, nem lesz ebből hármas.. Ma írtunk nyelvtanból, a munkavédelem tanár pedig bejelentette, hogy jövőhéten dolgozat. Imádom. Sose hagynak élni.. Holnap pedig röpülni tanulok ismét a táblával.. Hogyan tudnék élni nélküled... Sálálálálááá..
Ja és még valami:
Ezennel át nevezem drága iskolánkat, vagy is inkább kibővíteném a nevét: Hild József Építőipari Szakközépiskola, Artistaképző és Szabadidőközpont. 

Eskü holnap érkezem a mai képpel meg a holnapival. Lesz időm kutakodni, meg minden.


Csóközön.



[wohahahaaa]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése