2014. január 3.

Helyzet jelentés

Az utóbbi időben nem igazán írtam a napjaimról, heteimről. Mondjuk, nem is tudtam volna miről. A napjaim nagy része még nem volt szünet tanulással telt és az alvás hiánnyal. Mióta szünet van utoljára a moziban voltam Hétfőn, előtte meg 24.-én mamámnál, sehol máshol. Itthon pedig a szobám-konyha-nappali-fürdő négyszögön mozgok. A napjaim 10-12 órája alvással, a többi része sorozat és film nézéssel, ha valaki volt nálunk akkor beszélgetéssel, olvasással, és kockulással telt. A szünet képes arra, hogy újra házakat építgessek és vámpírokat alkossak a SIMS 2-ben.  Mert amúgy nem szoktam játszani vele, egyszerűen nincs kedvem hozzá, de az utóbbi pár napban már volt. Unokatestvéremék itt voltak Csütörtökön és Péntek estétől Szombat délutánig, szóval azok a napok jól teltek, Hétfőn pedig nővéremmel és a barátjával voltam moziba, megnéztük a Hobbit 2-t. A Szilveszterem nyugisan telt, filmet néztünk, anya csinált bólét, vettünk egy rakat rágni valót még Hétfőn, meg még mindig van süti. Lassan sütemény túl adagolásban fogok elhunyni.. Bár már enni sincs kedvem néha napján annyira teli vagyok Karácsony óta. A tegnapi napom még lustulással telt, de ma már le kellett ülnöm tanulni valamit, bár amit én alkottam ma az nagyon nem nevezhető tanulásnak. Még az új könyöklő és az általam alkotott naptár elhelyezése is érdekesebb volt, mint a földrajz és a történelem, és ezek még csak a könnyebbik része a tanulni valóknak. De holnap már nagyon neki kell ülnöm, mert hatalmas katasztrófa várható a jövőhéten egy-két tantárgyból, ha nem kezdek magammal valamit. A félévim elég megnyugtatónak tűnik jelenleg, de nem akarok elkiabálni semmit inkább, majd 17.-én kiderül.
Az új évet tekintve nem fogadtam meg semmit, még azt se várom el, hogy jó legyen ez az év. (De azért lehetne már egy kicsit szerencsém..) Lesz amilyen lesz, rosszabb csak nem lesz 2013-nál. Ha túléltem az előző évet, ami így visszatekintve lehetett volna sokkal jobb is, akkor 2014-et is túl fogom..


xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése