2014. január 11.

I survived

Az elmúlt hetet csak a katasztrofális szóval tudnám jellemezni. Miért? Mert nem volt olyan nap, hogy ne kellett volna tanulnom. Folyamatosan dolgozatokat írtunk, de legalább már néhány tárgyból le vagyok zárva. A Péntekem meg egyenesen pokol volt. Dupla tesi van ugye, és első 20 percben kint voltunk futni. Sosem futottam még 2 és fél percet. Rekordot döntöttem, tekintve hogy nagyon hideg volt -főleg a szél- egy pólóba és "melegítőnadrágba". Mindegyik köröm 3 percen belül volt, még most se tudom hogyan csináltam.. Fáztam az biztos. Aztán az óra elkövetkező részeiben elkezdtem köhögni, "örültem". Azt hittem sikerült megfáznom vagy tüdőgyulladást kapnom. De semmi bajom nincs. A jövőhét is majdnem ilyen borzalmasnak ígérkezik, bár még jobb mint az előző. Riportot és tudósítást kell írnom, egy rajzot le kell adnom Kedden, angolból egy egész fájlból szódolgozat, irodalom témazáró.. Az a tudat vigasztal, hogy jövőhéten nem halok meg annyiszor tesin, mert sítábor lesz. Wahaha.

A mai napom kicsit izgalmasabbnak mondható, mert nem csak ültem itthon. Ma találkoztam Rékámmal, volt mit bepótolnunk. Már hónapok óta nem láttam sajnos.. Este felé pedig kis-nagynénémék jöttek hozzánk. Ahh, jó lenne, ha Vasárnap után lenne még egy Vasárnap.. Kezdek megint besokallni pedig még csak egy hete vagyunk suliba. Katasztrófa, és Áprilisig nem lesz szünet. Ez borzalom..
Az időjárás viszont számomra fantasztikus, nekem egyáltalán nincs szükségem hóra és fagyra. Tökéletesen meg vagyok ezzel az időjárással, még a kedvem is jobb ha süt a nap.

Azt hiszem ennyi voltam mára, majd érkezem, ha lesz valami közölni valóm, vagy csak írhatnékom támad.


xoxo.   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése