2014. február 7.

Nem kerülget idegbaj, áhh dehogy...

Az utolsó bejegyzésben (még Januárban..) szenvedtem és siránkoztam az iskola miatt, nos jelenleg sem tudok talán mást, mivel a sítáboros hét után újabb borzasztó hét következett, ami még rosszabbnak ígérkezett mint a félév előtti. Aztán 'kaptunk' egy hét pihenőt, bár még azt sem mondhatom pihenőnek, csak volt egy hétvégém amikor annyit nem kellett tanulni. Bár ami azt illeti lassan már azt se tudom mi az a hétvége. Istenem, de jó lenne, ha 3 napos lenne a hétvége. Azt hiszem senki nem venné zokon.. A mostani hetem olyan életképesnek tűnt, tekintve, hogy Kedden és Csütörtökön nem volt első órám, gyakorlaton nem csináltunk semmit, a tesitanár jó fej volt velem így végre búcsút inthetek a szekrénynek egy időre és még a matek dolgozatom is jó lett, mikor én totálisan kétségbe voltam esve, hogy atyaég nagyon elrontottam, aztán nem is. Talán direkt csinálják vagy sem, de megint dolgozatok tömkelege vár ránk a jövőhéten, és egy esszét kell beadnom Hétfőn, amit ma 2 óra alatt sikerült összehoznom hál isten. Jövőhétre kell leadnom egy rajzot és angolból Keddtől kezdve vizsga-hét. Hipp-hipp hurrá! Ja nem. A legjobban a szóbelitől félek, mert egyszerűen képtelen vagyok rá. Bár így nem tudom hogyan fogok nyelv vizsgázni majd jövőre, de csak sikerül valamit összehoznom.. De egyenlőre a katasztrofális szinten tartózkodom, pedig nem vagyok hülye angolból, csak beszélni ne kelljen.. Csak túl élem valahogy, legalábbis remélem. Ha túl vagyok rajta akkor már sokkal jobb lesz, akármilyen lesz.. A Péntek lesz talán a legjobb számomra a jövőhéten, mert tesóm szalagavatója lesz délután. Már nagyon kíváncsi vagyok az előadásukra. Jó lesz egy kicsit majd kikapcsolni és csak a műsorral foglalkozni, de addig még ott van egy hét katasztrófa..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése