2014. augusztus 21.

Design

Kicsit hangolódok már sulira. Igaz egyáltalán nem várom, maximum az ismerősök miatt, mert sok emberrel már nagyon régen találkoztam. Szóval lélekben még nem igazán készültem fel a Szeptemberre, viszont már nagyjából 2 hete voltunk sulira bevásárolni. Ennyivel talán le is zárnám a back to school részt, nem szeretnék foglalkozni vele még 10 napig.. Utána már úgy is kénytelen leszek. Szóval miközben rendezgettem a sulis cuccaim megtaláltam a tavaly év végi diáknapi "kiállítás" anyagát. Nagyjából 9 kép, és mivel úgy voltam vele, hogy kéne valami változatosság már a szobámba ezért körbe fordultam egyszer. Igen, szó szerint, és rájöttem, hogy már unom a posztert az ajtón. Szóval helycsere történt. A posztert elsuvasztottam jó mélyre, meg még néhány véletlenül fenn maradt posztert is leszedtem innen-onnan. Minimalizálok. A sok kacatot is leszedtem a polcokról, untam már hogy annyi felesleges dolgot kell takarítani.. A falammal kellene valamit kezdeni az ágyam mellett, de mivel elborítják a pasik (kac-kac), ezért egyenlőre marad, inkább még rakok fel pár képet. Még hiányzik Depp, meg Rick Genest, ja és Andy Biersack aztán teljes lesz a gyűjtemény.
Szóval az ajtóm most így néz ki. Olyan.. én. Ezek azok közé a képek közé tartoznak, amikre tényleg azt mondom, hogy hú de jók lettek és büszke vagyok rájuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése