2014. augusztus 12.

Flashback

Húú jó sok minden történt mostanában velem, és már annyiszor eljutottam odáig hogy leírjam, de sosem tudtam megfogalmazni rendesen. De most próba cseresznye kezdjük a flashback-et.
Szóval volt végre egy emlékezetes névnapom.. Tudom mindig a névnapommal szenvedek, de csak mert soha senki nem tudja.. Most egy kerti partyn kellőképpen ünnepelve lett. Hatalmas este volt, fantasztikusan éreztem magam és pár olyan arcot is megismertem közelebbről, akiről nem hittem volna hogy jóba leszünk valaha is.

A hétköznapokon dolgozom továbbra is. Még mindig jó a munka, semmi problémám vele, és már csak 2 hét. Az elmúlt hetekben főleg takarítottam és festettem. Mit ne mondjak csodálatosan szoktam kinézni, még jó hogy létezik hígító.. A héten már a változatosság kedvéért nem csak fehér foltok tarkítottak, hanem barna foltok is. Köszönhetően a radiátornak, a konyhai pultoknak és a kinti fajátéknak. De nem baj. Szívesen csinálom, csak az idegesítő kicsit, hogy más helyett is mi dolgozunk.. Mindegy addig is van mit csinálni. A hetem még festéssel fog telni azt hiszem, a következő hetet meg nem tudom. Majd lesz valahogy.

Vissza a flashback-hez. 
Tesóm szülinapját tartottuk Augusztus első hétvégéjén. Szűk családi grillezés és tortázás. Jól elvoltunk, jókat nevettem. Keresztanyu megint finom tortát csinált. Apu pedig grillezett. Anyáé volt az ebéd rész, mert mamám és nagynéném ebédre jött. Jó kis délután volt.

Múlthét Szerdán Győrben voltunk családilag ügyet intézni meg bevásárolni sulira. Nos számomra nem kezdődött valami fényesen, korán keltem szóval némileg zombi üzemmódban közlekedtem, aztán a Kik-ben nem találtam normális nadrágot normális áron, és csak elrontotta a kedvem. Utána Árkádban már kezdett javulni a helyzet, találtam normális nadrágot de még az sem nyerte el a tetszésemet igazán, de azért megvettem. Aztán meglepő módon C&A-ban találtam rá a tökéletes darabokra leárazva. Fél áron. Visongani tudtam volna örömömben. Kackac. Találtam olyan cipőt is amit kinéztem magamnak, szóval rettenetesen örült a fejem, igaz kicsit még vastag ősz elejére, de nem baj október vége felé, novemberben már lesz olyan idő szerintem hogy tudjam hordani. Beugrottunk még Claire's-be szóval lett cuki rókás és baglyos fülbevalóm, anyától pedig kaptam egy baglyos-órás láncot. Tiszta cukik.

Most hétvégén Főzőverseny volt kis falunkban. Mivel a főzős-táncikálós rész nem nagyon izgatott minket ezért csak este mentünk ki. Nem volt rossz, de kevesen voltak. Táncoltunk egy ideig, aztán inkább sétáltunk, meg dumáltunk. Jó volt a banda, jól elvoltunk. Én legalább is jól éreztem magam.. Kackac. 

Azt hiszem ennyi lenne a gyors összefoglalóm az elmúlt hetek izgalmairól leegyszerűsítve, nem részletekbe menően. Kedveseim elégedjetek meg ennyivel. Sajnálom azt, hogy mostanában nem sokszor írok, de mostanában inkább megélem a pillanatokat. Meg nem is tudnám leírni a dolgokat úgy mint régen. Főleg, hogy abból már volt problémám nem is egy..



CsókPuszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése