2016. május 7.

Sehr interessant

Nem tudom hogy hogyan jön elő magyar órákon 8. osztályban a modern világ mágikus-mesés allegóriája, de úgy tűnik a mai napig nem vagyok vele egyedül, hogy nem tudtam anno, hogy mi az és mit kezdjek vele. Az elmúlt hónapokban feltűnt hogy sok a keresés erre a kifejezésre és ezzel sokan érkeznek a blogomra mert az internet generáció a neten keresi és ezáltal rám talál. Ez annak köszönhető a leginkább, hogy valahogyan a kedves kereső barátunk Gugli, -örök rejtély hogy hogyan-, berakja a blogot első találatnak. És mint minden ember aki keres valamit is az interneten rögtön az első találatra megy rá, aztán elolvassa talán azt a 2012-es bejegyzésemet, amit még 14 éves fejjel írtam. A végén pedig rájön, hogy rohadtul nem ért el vele semmit aztán fogja és bezárja a lapot és keresi tovább a kérdésére a választ. Fiúk, lányok, ha tudnám már megmondtam volna az a helyzet. Akkor régen valahogy végül is megoldottam a dolgot. Talán valami fogalmazást kellett írni róla? Vagy csak egy feladat volt? Nem tudom, de oldalakat írnék nektek, ha tudnám. Szóval Gugli barátunknak köszönhetően naponta minimum 5 ember így talál rá a blogra, attól függően hol tartanak a magyar tanárok a 8. osztályos diákjaikkal a tananyagban. Úgyhogy akaratlanul is, de az oktatás hozzájárul a blogom látogatottságához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése