2017. október 24.

Új kezdet máshogy

Azt hiszem vagy hatvanszor kezdtem újra a blog írást. Régen ment, mára már feleslegesnek érzem. Életem az egyetlen talán akinek még néha eszébe jut és megnézi írtam-e, de általában nem talál semmi újat. De ezért szeretem, hogy ilyen dolgok is eszébe jutnak. Na majd most, ha legközelebb megnézi (Muhahaha. Szeretlek Nyúl! ♥)

Egy gyötrelmes 5 évnek vége, kezdődött egy reményekkel teli 2 év, amiről azt kell hogy mondjam, így durván két hónap után, hogy pozitív. Azt kellett tapasztalnom, amit eddig is tudtam magamról, hogy nem vagyok szörnyű személyiség, még mindig kedvelnek az emberek, annak ellenére, hogy 5 év alatt passzív-agresszív voltam, ha beléptem az iskola kapuin. Bevált módszer volt, meg az is hogy a végére már lesz*rtam mindent és mindenkit.

Elkezdődött a Szeptember és habár régi ismerős is várt, de új emberekben bővelkedő közösségbe kerültem. A nyár folyamán elhagytam azt a stílust/viselkedést, amit kénytelen voltam felvenni az elmúlt években az iskolán belül. Nyitott voltam/vagyok mindenki felé, újra könnyen barátkozom. Egy meglehetősen jó társaság vesz körül, sokan harsányak, néhányan kicsit dilisek, de szerethetők, és annak ellenére, hogy még keveset tudunk egymásról, kiállunk a másikért, ha kell. Jó példa rá, hogy amikor egy olyan ember köt belém, akivel még egy szót sem váltottam, belém köt, beszól nekem, amin én persze kiakadok, rögtön 5-en akarták megverni. Nem megoldás az agresszió, de azért jól esett, ugyanis eddig ha belém kötöttek a Hildben, védjem meg magamat, mindenki hallgatott. Azonban a védelmi vonalamat, a nyáron elhagytam, gondoltam olyan rossz dolgok már úgysem érhetnek, így még rosszabbul estek a kéretlen szavak. Naiv voltam, felkészületlen.
Azóta elcsendesültek a dolgok, nem is érdekel már.

Szóval igen, egy jó társaságba kerültem, mindenki kedves, egészen nyitott és jól megtaláljuk a hangot egymással. Senki sem tökéletes, de nagyon pozitív dolgokat tapasztalok.

A Pálffy is egy kellemes csalódás. Szóbeszédben terjedő rossz híre ellenére egy egészen jó iskola. Az elmúlt hónapokban pozitív csalódások értek szinte folyamatosan. Így nem gondolom, hogy bármi probléma lenne a jövőben, de majd meglátjuk. Egyenlőre nagyon jól elvagyok, amihez az új osztályom is jelentősen hozzájárul.
Van gyakorlat is, ami azért egy kicsit más tészta. Egész nap pakolok, pontosabban komissiózok, lejárom a lábam, és habár nem ezt kellene csinálnom, amit egész nap csinálok, de elviselhető, és még megrendelő lapot is látok. Igaz, azt nem tudom, hogy a külső helyszínes vizsgarészt hogyan fogom megcsinálni, de egyenlőre még nem aggódom rajta. Azt hiszem ráérek ezen gondolkozni jövőre. Addigra meg lehet másik helyen leszek, majd meglátjuk.

Szóval egy fantasztikus nyár után, (részletezném, ha létezne annyi idő egy napban, de azt hiszem 24 óra kevésnek bizonyulna leírni végig azt a sok jó élményt amik történtek velem a nyáron) egy kellemes ősz következett, ami még mindig tart, habár vannak problémák olykor-olykor, de összességében úgy gondolom egy nagyon kellemes időszak az életemben, és ez csak fokozódik, ugyanis őszi szünetben hozzám költözik életem szerelme, és végre megízleljük az együttélést és annak velejáróit.

Most végre (helyesbítek már 2 éve, csak nehezen indult útnak az egész, előbb a magánéletem került sínre akkor) úgy érzem jó irányba halad az életem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése