2013. június 22.

Visszafordíthatatlanul nyár.

vivim.♥
Egy hete nyár van, de gondolom ez már mindenkinek leesett. Igazából, nem volt bennem az az érzés, hogy hurrá nyár van.. Csak egyszerűen lett és kész. Nem volt olyan nagy csoda, és nem voltak öröm kiáltások sem, hogy végre.. Csak egyszerűen nyár van, kész. Nem semmi, hogy vége az első évnek, visszatekintve sok-sok nagyszerű dolgot éltem meg, de sajnos rosszat is. De hát mindennek két oldala van, el kell fogadni. Kicsit mozgalmasabb nyarat szeretnék végre, így már a héten volt, hogy elvoltam valamerre. Például Szerdán  Vivinél voltam, jól elvoltunk megbeszéltünk néhány fontosabb dolgot, és kicsit nosztalgiáztunk. Vicces dolgokat is találtunk, meg olyanokat is amikre nem szívesen emlékszünk vissza. Pénteken Bonival voltam bent Győrben, ki sétáltunk Plázába, beszélgettünk, és Alexandrában nézelődtünk újabb áldozatok -könyvek- után. Igen ez most olyan unalmasnak tűnik, de nem volt az. Én élveztem, igaz, végül nem találtam olyat, ami igazán megfogott volna, de itthon várt az Éhezők Viadala 3. része. Meg KELL néznem a filmet! *-* 

A héten teljes erejéből megmutatta az időjárás, hogy nyár van. Átlagban 30-32° C, de nem túlzok amikor azt mondom, hogy egy-két nap a 40°C-ot is elérte a hőmérséklet. Szél alig van, tiszta kék az ég felhő alig van és tűz a nap. Szinte csak a medencében viseli el az ember ezt az időt. Csütörtökön meg is látogattuk a paracsinami Yárda szigetet, azaz  keresztanyuék kertjét és medencéjét. Mi idén is Maradokon nyaralunk. Szerintem tökéletes, ingyen strand a családnak, jó hangulat, nincs hatezer ember, és van sör. Fantastic!
(Ja, és hogy miért Paracsinami? Mert, anyu nem tudta kimondani azt, hogy paradicsomi. xd)

Reménykedem, hogy ez a nyár jobb lesz az előzőnél, bár már az is a jó nyarak közé sorolható. Van néhány tervem a nyárra, és még a családi kirándulás helyszínét sem döntöttük el, de bízom benne, hogy tartalmas lesz és kevesebbet fogok unatkozni, mint tavaly vagy tavaly előtt. Szeretnék még többet a barátaimmal találkozni, többet strandolni, a családdal lenni és jól érezni magam.

Remélem mindenkinek tartalmas és jó nyara lesz. Majd jövök amint lesz témám, vagy csak egyszerűen késztetést érzek arra, hogy írjak.

xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése