2014. június 9.

Sátrazás lvl 1

A csajokkal kitaláltuk hogy előbb kezdjük a szezont mint ahogy a tanévnek vége lenne szóval Szombaton sátrazni mentünk Vaniékhoz. Kezdetben öten lettünk volna, de Zsani allergiás lett, jobbulj édim! Szóval maradtunk négyen, Boni, Petra, Vani és én. Szombat délután Győrben találkoztunk aztán irány Csanak. Természetesen régi buszt küldtek így hatszor odasültünk az ülésre. Bonival kitaláltuk, lecsúszunk az ülésen úgy ahogy szoktunk helyközin. Egy idő után ahogy nézelődtem rájöttem, mindenki egyenesen, normálisan ül a széken, mi meg ketten lecsúszva. Vicces volt, eszembe jutott, hogy 'na szépek vagyunk a két falusi tróger bejött a városba..' Ezt a felismerést közöltem Bonimmal, jót röhögtünk. Odaérve Petra lerohanta a hűtőt, mert nem bírt várni a grillre. Jellemző. Ingyen kaja = Petra eszik. :D Innen is imádlak Petruci. :* Utána valamelyikünk meglátta hogy a tévében Spongebob megy, úgyhogy elfoglaltuk a nappalit. 6 után eszünkbe jutott, el kellene menni boltba. Nos a boltok 6-kor zárnak Csanakon is Szombaton, mint mindenhol. Akkor most mi legyen..? Menjünk Tescoba! Buszra fel! Még Vani és én bementünk Győrbe, addig Petra és Boni felállították a sátrat. Hazaértünk 8 körül, addigra már égett a tűz, még vártuk a vacsorát ismét letámadtuk a nappalit és érett 16-17 évesekként Nickelodeont, és Disney Channelt néztünk. Ki voltunk hűlve némelyik mesén, mert 'a mi időnkbe' még nem ilyen agybutító hülyeségek voltak hanem mesék. Elkészült a vacsi, szóval kiültünk enni. Addigra már a nap lement, a szúnyogok pedig egyre többen lettek. Hurrá..! Az este további része is jól alakult, zenét hallgattunk, beszélgettünk, lelkiztünk. Igazi csajos este volt. Nagyjából 2-3 körül már befeküdtünk a sátorba, de még hoztuk a formánkat és visítva, néha könnyezve röhögtünk. Fél 4-4 körül elaludtunk.  Köszönhetően a dimbi-dombiknak, rettenetesen sokszor felkeltem, de a többiek is, egyedül talán Boni aludt viszonylag kényelmesen. Mázlis. Reggeli közben még fel sem tűnt, de miután átöltöztünk észrevettem, hogy tele van a lábam szúnyogcsípésekkel. Hát nagyjából 30-40 csípés van rajtam jelenleg, néhol egymás mellett 5-6 csípés is.. Rettenet, megőrülök. Néha 10 viszket egyszerre, és nem mellesleg borzalmasan néz ki. Délután visszamentünk Győrbe, Vani elküldött minket az előbbi busszal, mert hogy a későbbivel nem fogjuk elérni a buszainkat. Hát 20 perc alatt visszaértünk és még várhattunk 1 órát.
A csípésektől eltekintve én nagyon jól éreztem magam, még ha ez csak csöndes buli is lett a végére.
Imádtam csajok, legközelebb ismétlünk!




xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése