2013. március 17.

Elmúlt hetek, napok..

Ne haragudjatok, hogy eltűntem néhány napja, csak eléggé összejöttek a dolgok rossz értelemben, sajnos. Nincs sok életkedvem ezek után, a magamról alkotott véleményem pedig határozottan a katasztrofális szinten tartózkodik és ezek után nehéz meggyőzni arról, amit eddig gondoltam magamról. Ő azt mondja, nem az én hibám, én ennek ellenére megvagyok győződve róla, hogy én nem voltam elég jó... Elvagyok keseredve, szét vagyok esve. Legszívesebben bezárkóznék a szobámba és egész nap csak gondolkoznék és gyötörném magam. Így is kínzom magam amikor bent vagyunk azzal, hogy felmegyek és elmegyek mellette. Másra nem jó, csak kínzásnak ez az egész. Az emlékek összetörnek én pedig csak tűrök és tűrök. A határaimat feszegetem. Az agyam igyekszik tompítani, és kitörölni a fájdalmat, de túlságosan intenzív ez az egész. Szét tép..


A másik, hogy be vagyunk szinte zárva a településre.. Gondolom mindenki hallotta, mi volt erre felé. Esetleg aki mégsem szerintem azzal mindent elmondok, hogy hó everywhere. Na jó, nekünk csak az utcánkon volt térdig érő, de a fő úton embermagasságban hófalak. Csütörtöktől durva világ volt erre felé és még mindig nem normalizálódott a helyzet. Én ünnepség után a legelső busszal jöttem haza, igaz 1 óra alatt értünk haza, lépésben. Nekem akkor még fel sem tűnt, hogy mégis milyen az út és a közlekedés. Tesómék busza aminek fél 3-kor kellett volna indulnia, fél órás késéssel indult és 5-re ért ide. A következő busz ami, indult volna 4.25-kor késéssel, 5.20-kor indult el egy másik busszal együtt. Hát ezek a buszok már nem ért haza, 120 emberrel ragadtak ott a hóban szinte mindentől távol.. Egyik barátnőm is rajta volt, több mint 12 órán keresztül várták, hogy végre valaki segítsen rajtuk. Telefonáltak, hívogattak mindenkit, hogy végre valaki menjen értük, és reggel vitték be őket egy telepre. Majd másnap délután értek el odáig az önkéntesek Bőnyről, és vitték be őket a melegedőbe. Hol voltak a hatóságok, azok a szervek akiknek segíteni kellett volna? Ez egy nagyszerű kérdés.. Az biztos, hogy az önkéntesek nélkül és a 'parasztok' nélkül még mindig ugyan az a fejetlenség lenne mint volt. Csütörtök óta egyetlen egy busz láttam, amit konvojba küldtek át Bábolnára az emberekkel Pénteken. Bábolna-Bana között néhol egy nyomon járható csak az út, és ugyan ez a helyzet Bőny-Örkénypuszta között is. Örkénypusztát ma szabadították ki, és egy nyomon járható hatalmas hófalak között. Elvileg buszok járnak Győr-Bábolna vonalon a mai naptól, de Banán még egyet sem láttam, vagy hallottam. Hogy mi lesz holnap? Lövésem sincs, ha jön busz megyünk ha nem akkor nem. :D Tőlünk csak elvitte a havat a szél, de hát az mind a Fő úton landolt. Most meg elkezdődik az olvadás, a hótól megszabadulunk, helyette víz lesz. Nálunk nem, de például Bőnyön, Rétalapon, Mezőörsön lehet majd rakni a homokzsákot.. Ezzel az egésszel az a nagy problémám, hogy TAVASZ VAN. Egész télen nem volt ilyen ítélet idő, mint most..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése